Szeretni és szeretve lenni – ez a mozgatórugóm.
A célom olyan élettér megteremtése a gyermekek számára, ahol az érzelmi biztonság, a védettség mellett átélhetik az elfogadás élményét. Ha elfogadjuk a gyermekeket olyannak, amilyen, akkor tudjuk leginkább támogatni a fejlődését.
Meggyőződésem, hogy a kisgyermekkor meghatározó fontosságú az ember életében.
A Pitypang fejlesztőkuckóban az én feladatom a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő (BTMN) gyermekek fejlesztése, prevenciója és korrekciója akár csoportos, akár egyéni formában.
Részt veszek az iskolaelőkészítő foglalkozások vezetésében.
Hiszek a mozgás erejében, ezért a játékba ágyazott fejlesztések során nagy hangsúlyt fektetek a mozgásos feladatokra.
Szeretni és szeretve lenni – ez a mozgatórugóm.
A célom olyan élettér megteremtése a gyermekek számára, ahol az érzelmi biztonság, a védettség mellett átélhetik az elfogadás élményét. Ha elfogadjuk a gyermekekt olyannak, amilyen, akkor tudjuk leginkább támogatni a fejlődését.
Meggyőződésem, hogy a kisgyermekkor meghatározó fontosságú az ember életében.
A Pitypang fejlesztőkuckóban az én feladatom a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő (BTMN) gyermekek fejlesztése, prevenciója és korrekciója akár csoportos, akár egyéni formában.
Részt veszek az iskolaelőkészítő foglalkozások vezetésében.
Hiszek a mozgás erejében, ezért a játékba ágyazott fejlesztések során nagy hangsúlyt fektetek a mozgásos feladatokra.
Túlzás lenne azt állítanom, hogy egész életemben tudtam, hogy logopédus leszek; annak ellenére, hogy mindig benne lógott a levegőben.
Pályamódosító felnőttként végeztem el az ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán a logopédiai alapképzést, és ezzel végül el is dőlt, hogy gyerekekkel fogok foglalkozni.
A fejlesztések során mindig szem előtt tartom, hogy olyan szakmai alapelveket kövessek és olyan pedagógiai módszereket alkalmazzak, amelynek tudományosan is megalapozottak, valamint, hogy olyan tevékenységeket válasszak, melyek a gyerekek számára is élevezetesek és motiválóak. Bízom benne, hogy ez nem csak a célom, hanem eredményem is!
Részt veszek az iskolaelőkészítő foglalkozások vezetésében.
Túlzás lenne azt állítanom, hogy egész életemben tudtam, hogy logopédus leszek; annak ellenére, hogy mindig benne lógott a levegőben.
Pályamódosító felnőttként végeztem el az ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán a logopédiai alapképzést, és ezzel végül el is dőlt, hogy gyerekekkel fogok foglalkozni.
A fejlesztések során mindig szem előtt tartom, hogy olyan szakmai alapelveket kövessek és olyan pedagógiai módszereket alkalmazzak, amelynek tudományosan is megalapozottak, valamint, hogy olyan tevékenységeket válasszak, melyek a gyerekek számára is élevezetesek és motiválóak. Bízom benne, hogy ez nem csak a célom, hanem eredményem is!
Részt veszek az iskolaelőkészítő foglalkozások vezetésében.
Timivel 2022-ben ismerkedtünk meg, és pár hónap alatt össze is kovácsolt minket a hasonló pedagógiai szemléletünk és céljaink. Kiderült, hogy egyikünk sem csak a munkájaként, hanem hivatásaként gondol a tanításra, ezért egyre gyakrabban osztottunk meg egymással ötleteket, tevékenységeket, melyeket a mindennapi munkánkba illesztve tudtunk használni. Miközben megbeszéltük a tapasztalatainkat, észrevételeinket, barátok lettünk.
A legnehezebb dolog logopédusként, hogy a munkám során mindig azokkal a gyerekekkel találkozom, akiknek valamilyen segítségre van szüksége ahhoz, hogy ne hátrányból induljanak az életben. Ezért mindig ott lebeg felettünk (felettem mindenképpen) az idő és az elvárások, hogy vajon mikor érjük el azt a szintet, ahol már nincs rám szükség, és nyugodt szívvel el tudom engedni a gyerekek kezét. Ez azonban sokszor azzal jár, hogy kevesebb idő jut elmélyülni a tevékenységekben, igazán élvezni, begyakorolni azokat a feladatokat, melyek élményszerűvé tennék a tanulást. Ennek a hiánya viszont nemcsak a gyerekben hagyhatott űrt, hanem bennem is, ezért kitaláltam, hogy szeretnék olyan táborokat szervezni, ahol a pedagógiai célom az, hogy mindenki jól érezze magát. Ahol nem az az érdekes, hogy hova megyünk, hanem csak maga az út.